Alle vorige nieuwsbrieven vind U op onze website www.aviornis.be/watervogels onder de rubriek nieuwsbrieven. Hier kan U zich ook gratis abonneren.
Wij zoeken ook naar een jonge liefhebber waar we voor de uitgave van september een "ten huize van" mee willen maken. Het moet allemaal niet zo groot en omvangrijk zijn, belangrijk is vooral eens een jonge liefhebber aan het woord te laten.
Wil U ons bezoek ontvangen gaarne mailtje naar werkgroep.watervogels@gmail.com
Groeten,
Robert _________________ Aviornis werkgroep watervogels
Geregistreerd op: 21 Mei 2010 Berichten: 57 Woonplaats: in het zuiden van West-Vlaanderen
Geplaatst: 17-07-2010 13:55:31 Onderwerp:
Hallo Robert,
M'n felicitaties met de nieuwsbrieven. Ik was van bij het begin geabonneerd en heb ze steeds met veel plezier en interesse gelezen (niet dat het er al zoveel waren totnogtoe, maar kom... ).
Ik meen mij ook te herinneren dat ik ergens (op de site) had gelezen dat er plannen zijn om een forum op te richten??? Goed idee! Dan kunnen we dit forum hier laten voor wat het is want via Aviornis zelf kan toch wel vlotter een groter publiek bereikt worden denk ik.
Tot het zover is zal ik dit forum hier in elk geval openhouden (maar waarschijnlijk sluit ik het dan af eenmaal er opnieuw een aviornisforum is. Het is zeker niet mijn bedoeling om 'concurrentie' aan te gaan.
Vriendelijke groeten!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!