siereenden & sierganzen
het vinne in zoutleeuw

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Watervogelforum // algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peterke30
mandarijneend


Geregistreerd op: 27 Jun 2010
Berichten: 29
Woonplaats: tielt-winge

BerichtGeplaatst: 28-07-2010 19:56:56    Onderwerp: het vinne in zoutleeuw Reageren met citaat
in het vlaams brabantse zoutleeuw is een heel mooi stukje natuur voor de vogeliefhebbers, het vinne, het is het grootste binnenmeer van vlaams brabant,vroeger was het een canadabos .Maar ze hebben het trug gemaakt hoe het vroeger was,je kunt er mooi wandelen over houten paden op het meer ,het is er zeer rijk aan fauna en flora, de zeldzame zomertalingen is er al verschillende keren gespot ook zijn er broedgevallen gemeld, verder kuifeenden ,tafeleenden ,dodaards,futen,enz , ik raad iedereen zeker aan om er is naartoe te gaan, as men op google waarnemingen typt komt men op een site van natuurpunt,dan moet men naar gebieden gaan en het vinne intypen daar is dan een lijst met alles wat ze waargenomen hebben van vogels en andere dieren, ikzelf kom er regelmatig Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam MSN Messenger
Andesgans
mandarijneend


Geregistreerd op: 09 Jun 2010
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 28-07-2010 20:29:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja daar is het zeer mooi, vroeger wou ik daar altijd naartoe om naar de eenden en ganzen te kijken maar nu ben ik er al 4 jaar ofzo niet meer geweest omdat mijn grootouders niet meer zo goed en lang kunnen wandelen. Het is zeker een aanrader. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Watervogelforum // algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum