bij ons in de buurt is een hele grote gans los gelaten. de hoogte zal zo ongeveer net zo hoog als een zwaan zijn maar wat minder dik. hij is bruin/donkerbruin van kleur en heeft een klein kuifje op z'n kop. (dus niet op de snavel zoals een knobbelgans!)
weet iemand wat dit voor gans zou kunnen wezen? ik kan geen foto maken want ik beschik niet over een fototoestel
mvg, Hielke _________________ er is maar 1 gas, en dat is VOLGASS!!!
Geregistreerd op: 21 Mei 2010 Berichten: 57 Woonplaats: in het zuiden van West-Vlaanderen
Geplaatst: 06-06-2010 19:32:38 Onderwerp:
Hallo Hielke,
ik kan niet zo meteen een wild ganzensoort bedenken die op je beschrijving van toepassing zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gaat het hier om (een mengeling van) een gedomesticeerde gans/soepgans.
Alleen een foto zou echter uitsluitsel kunnen brengen (dus als je iemand kent met een fototoestel...)
ik kan niet zo meteen een wild ganzensoort bedenken die op je beschrijving van toepassing zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gaat het hier om (een mengeling van) een gedomesticeerde gans/soepgans.
Alleen een foto zou echter uitsluitsel kunnen brengen (dus als je iemand kent met een fototoestel...)
Groeten
oke. ik zal kijken of ik een foto toestel kan lenen van iemand het is ook niet zo'n groot kuifje. meer een bobbeltje ofzo. volgend weekend misschien foto's _________________ er is maar 1 gas, en dat is VOLGASS!!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!